Re: Cenzura - bylo :Re: Cos zle z polipem

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Tue 26 May 1998 - 14:10:32 MET DST

Dnia 26 May 98 o godz. 8:13, Piotr Kucharski napisal(a):
(i znowu mam odpowiedz na list, ktorego nie widzialem :-()

> Windows prawda!
Istotnie, poniewaz, co Dariusz moze latwo sprawdzic, na newsach jego posting
*jest* i jest *caly* watek.

> Bramka news2mail po prostu jest tak skonfigurowana, że nie przepuszcza
> na listę crosspostów, a takim był Twój pierwszy list w tym wątku:
[...]
> ps. nudne jest to biadolenie tych wszystkich "ja-to-się-znam-lepiej"
> i "cenzorska-mafia-na-news"
Taki sposob skonfigurowania bramki *jest* pewnego rodzaju cenzura. Tylko ze
na liscie dyskusyjnej, nie na newsach...

Pytanie: zdaje mi sie, ze bramka news->mail zostala postawiona dla wygody
tych, ktorzy wola dostawac polipa (i pare jeszcze innych grup) przez poczte,
razem z innymi listami, zamiast odpalac czytnik news i patrzec, co tam tez
nowego w grupie... (na to moze nie byc czasu; na czytanie maili *musi* sie
miec czas *zawsze*). Jezeli ja nie widze w mailu polowy listow, wiec i tak
musze odpalac czytnik, zeby je zobaczyc, i przy tym jeszcze sie wkurzam, czy
mozna jeszcze nazwac to *wygoda*???
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl