Re: tpsa

Autor: Michał Mierzwa (mmierzwa_at_blaszok.silesia.linux.org.pl)
Data: Sat 23 May 1998 - 16:54:07 MET DST

Lukasz Trabinski pisze:
> [...]

Zaistniał. Parę (dokładnie: dwie) osób się wydarło na
wysyłającego [ukłon :->]. Jedna osoba zacytowała. Wysyłający
przeprosił. Feralne listy zostały skasowane przez kogoś innego,
autor cancela o skasowaniu powiadomił wysyłających. Wysyłający
przyjęli do wiadomości fakt skasowania. Wątek "X-Get-A-Brain"
liczy w tej chwili ok. 180 postów na wiele ciekawych tematów, jak
to na hihocie :->

Mumin
Ps. Swoją drogą pamiętam, że jakiś rok temu ściągałem POPem maila
ze skryptami dla modemu (do trumpeta pod win3.1). Ciekawe, że
jakoś nie rozłączało, a +++ath0 na pewno tam było.

--
 *****************</body> Kilroy was here </html>***************** 1
 Michał M Mierzwa		http://www,cto.us.edu.pl/~mmierzwa 2