Re: Ciemnogrod

Autor: Szymon Sokol (szymon_at_galaxy.uci.agh.edu.pl)
Data: Thu 21 May 1998 - 14:32:39 MET DST

Jaroslaw Zielinski <jz_at_winter.info.pl> wrote:
: Szymon Sokol wrote:
:>
:> Przeciwnicy Ciemnogrodu
:> zaś uciekli się w celu likwidacji tej listy (a wcześniej stron WWW) do
:> metod, do których czuję wstręt.

: O ile dobrze pamietam, to serwis World Wide Web
: http://www.ciemnogrod.net/ zostal zlikwidowany u jego pierwotnego
: prowidera z powodu listu Macka Klawikowskiego, ktoremu nie podobaly sie
: jakiejs osobiste wycieczki pod jego wzgledem w tym serwisie i bardzo
: szybko odtworzony na serwerze radia WAWa, nieco pozniej rowniez pod tym
: samym adresem. Zostal on zlikwidowany przez MJW po tym, jak MJW nie mogl
: dojsc do porozumienia z prowiderem.
: Czy do takiej metody czujesz wstret czy moze to wygladalo inaczej?

O ile mi wiadomo (ale nie byłem bezpośrednio w to zaangażowany, opieram się
na relacjach MJW) wyglądało nieco inaczej. Po szczegóły odsyłam do
www.ciemnogrod.net. Natomiast wiem dokładnie, jak doszło do
likwidacji listy (która również została odtworzona na serwerze radia
Wawa). Pozwolę sobie jednak powstrzymać się od dalszych komentarzy w
tej sprawie.

: PS. Reszta postingu to ciekawa informacja: pokazuje, ze wojna
: informacyjna w polskim Internecie przybiera coraz bardziej drastyczne
: formy, co jest zjawiskiem BARDZO NIEDOBRYM. Ja uwazam to za znacznie
: wieksze odejscie od "ducha Internetu" niz komercjalizacja: nienawisc
: jest o stokroc gorsza niz chec zysku.
Masz słuszność.

--
  A    GGGG H   H  Szymon Sokół -- administrator sieci
 A A  G     H   H  Uczelniane Centrum Informatyki Akademii Górniczo-Hutniczej