Re: Jeszcze o tym czy w TPSA jest drogo

Autor: Marcin Raczkiewicz (raczkiew_at_netia.pl)
Data: Thu 21 May 1998 - 11:12:18 MET DST

> (przepraszam, zdenerwowalem sie).

To kawałek mojego postu a nie podałeś autora - nieładnie.

> Ja sie tez zdenerwowalem, bo o monopolu telekomunikacji najwiecej krzycza ci
> co najmniej wiedza ( w tym (przyznaje sie ze nie jestem zbyt gleboko w
> temacie) i ja). A jak juz cos ktos mowi, to w stylu " a kto wybieral ten
> parlament", "wszystko przez koalicje" to przypominaja mi sie sejmowe debaty
> w "dwojce".

To prawda, ale tak na prawdę to na tym się to wszystko kończy. To że
mamy
taką telekomunikację, to wynika na przykład z tego, że trzeba
dofinansować
górnictwo. No i z czegoś trzeba wziąźć te pieniądze, a więc na przykład
podwyższyć VAT na telefony (22% VAT w Polsce to bardzo dużo, ale i inni
też podwyższają VATy: w Francji było 18% jest 20,6%). Jeżeli nie byłoby
deficytu w górnictwie - nie byłoby powodu na wyciskanie więcej z
telekomunikacji.

> Tylko, ze o nie slyszalem o jakimkolwiek szerzej naglosnionym pomysle
> zwrocenia uwagi na problem telekomunikacji. (nawet jesli zle sluchalem, to
> jest to znak, ze nie byla skuteczna).

Dokladnie :-). Aczkolwiek akcja transmitowana w dzienniku i szeroko w
prasie:
conajmniej GW oraz bodajze Wprost lub Polityka. A że się nie udała .. bo
nie miała
sensu :-). Swoją drogą ja jestem pełen podziwu w stosunku do ludzi,
którzy są
w stanie zainteresować i przekonać media żeby relacjonowały coś takiego
zamiast
na przykład naciskać na ministra w momencie kiedy tworzona jest
nowelizacja ustawy
o łączności żeby zdemonopolizował skutecznie telekomunikację.

> Pozdrawiam
> Wieslaw Kasprzak

Przesyłam też na pl.misc.telefonia, może to kogos zainteresować...
Pozdrowienia :-)
Marcin