Re: Cos zle z polipem

Autor: Tomasz R. Surmacz (tsurmacz_at_spamfilter.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Wed 20 May 1998 - 22:14:51 MET DST

Jaroslaw Rafa <RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl> wrote:
: Dnia 20 May 98 o godz. 15:20, Krzysztof Halasa napisal(a):

: > "Wiesław Kasprzak" <wkasprz_at_friko2.onet.pl> writes:
: >
: > > Mamy firme, ktora moze robic co tylko jej sie podoba, mamy internet za ponad
: > > 3000pln na miesiac (24h),
: >
: > No nie, przegiales. Np. ja mam internet za ok. 1500 zl/miesiac.
: > Inna sprawa, ze to tylko 1Mbps.

: Nawiazujac do powyzszego listu, chociaz nie merytorycznie:
: Dlaczego gdzies od ok. tygodnia dzieje sie tak, ze widze na liscie (czytam
: polipa poprzez liste mailowa) odpowiedzi na jakies listy (takie jak ten
: powyzszy lis), a samych tych oryginalnych listow nie????
: Jakis problem z bramka news-mail????

Aby coś więcej sprawdzić spróbuj sprecyzować taki przypadek, cytując
CAŁOŚĆ listu włącznie z nagłówkami (może być prywatną pocztą), w
szczególności polem Message-Id:, na podstawie którego można odszukać
list, w liście znaleźć pole Reeferences: wskazujące na poprzednie,
sprawdzić w logach itp.

Powyższe stwierdzenie że "coś jest nie tak" niestety nie pozwala sprawdzić
co jest nie tak ani czy w ogóle...

--
 _________
(_   _' __) Tomasz R. Surmacz,  Work:(071)3202636, tsurmacz @ict.pwr.wroc.pl