Re: Cos zle z polipem

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Mon 25 May 1998 - 17:05:53 MET DST

Dnia 21 May 98 o godz. 1:13, Tomasz R. Surmacz napisal(a):

> : Dlaczego gdzies od ok. tygodnia dzieje sie tak, ze widze na liscie (czytam
> : polipa poprzez liste mailowa) odpowiedzi na jakies listy (takie jak ten
> : powyzszy lis), a samych tych oryginalnych listow nie????
> : Jakis problem z bramka news-mail????
>
> Aby coś więcej sprawdzić spróbuj sprecyzować taki przypadek, cytując
> CAŁOŚĆ listu włącznie z nagłówkami (może być prywatną pocztą), w
> szczególności polem Message-Id:, na podstawie którego można odszukać
> list, w liście znaleźć pole Reeferences: wskazujące na poprzednie,
> sprawdzić w logach itp.

> [...]

Na przykład w aktualnym wątku "Internet za 19,99 zl" nie było na liście
mailowej listu rozpoczynającego ten wątek (na serwerze news jeszcze jest -
właśnie zajrzałem - więc możesz sprawdzić Message-Id i wszystkie inne
rzeczy), i w ogóle jak zerknąłem na liczbę postingów na ten temat na newsach,
to ja przez listę mailową chyba połowy tego nie dostałem... :-(
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl