Re: Jeszcze o tym czy w TPSA jest drogo

Autor: Marcin Raczkiewicz (raczkiew_at_netia.pl)
Data: Tue 19 May 1998 - 17:58:04 MET DST

Wiesław Kasprzak wrote:

> Najwazniejsze jest by protes osiagnal jakies rozmiary. Zdaje sie ze na www

[Ciach]

> i kilku lokalnych gazetach]. Kopie listu ( mozna wyslac w oparciu o
> formularz na owej stronie) sa rozsylane do rzadu i ministerstw.
>
> Zamiast tyle pisac, moze w koncu pozucmy ten ciagly sceptycyzm, z ktorym
> spotykam sie od czasu kiedy kupilem modem, i zacznijmy cos robic....

To jest wlasnie doskonaly przyklad jak nie nalezy podchodzic do sprawy.
Zamiast prosic pokornie monopoliste o obnizke cen, moze trzeba by zajac
sie organem, ktory dazy do utrzymania tegoz monopolu. A ja sie pytam,
czy zadales sobie trud zeby przeczytac modyfikacje ustawy o lacznosci,
ktora przygotowuje ministerstwo lacznosci (bodajze
http://www.ml.org.pl)?
I zeby wyslac tam swoj komentarz (jest to bodaj pierwszy raz kiedy
jakies ministerstwo poddaje do konsultacji spolecznych projekt ustawy).

W propozycji jest dokladnie napisane jaka bedzie rzeczywistosc
telekomunikacyjna
na najblizsze 3-4 lata (do czasu pelnego otwarcia, mam nadzieje w
2002-3).
Otoz ta propozycja mowi wyrazie ze nic dobrego nas nie czeka. Na dodatek
przedstawiciel ministerstwa sam przyznal na forum publicznym, ze nie
dostali
jakiejs specjalnie duzej ilosci listow i ze nie maja w zwiazku z tym
pretekstu do wprowadzenia zbyt daleko idacych zmian.

Wiec zanim zaczniemy cos robic to moze lepiej pomyslec wczesniej. A nie
dzialac na zasadzie "No to k.... zrobmy cos wreszcie" (przepraszam,
zdenerwowalem sie).

A poza tym cala ta akcja moim zdaniem ma przyniesc popularnosc pewnej
malo znanej gazecie i pewnemu bardziej znanemu dziennikarzowi.

Pozdrawiam serdecznie,

Marcin