Re: Apel do interlokutorów

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Wed 13 May 1998 - 15:00:12 MET DST

Dnia 13 May 98 o godz. 8:22, Robert Maron napisal(a):

> pewnie tak;
> pode mnie podszywal sie facet, ktory spamowal na kilku listach
> (przeklenstawami nawet, nie reklamą), ktoremu zwrocilem uwage;
>
> Ty takich bronisz

O wypraszam sobie!!!
Znajdz mi chociaz jedna moja wypowiedz, w ktorej takich bronilem!!!
Spamowanie, podszywanie sie pod kogos, pisanie z falszywych adresow,
mailbombowanie, umieszczanie w naglowkach listow trzech plusow i ath0 ;-> i
wszelkie inne zlosliwosci w Internecie zawsze potepialem i potepial bede!!!
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl