Re: Internet w sieci kablowej a systemy operacyjne (fwd)

Autor: Michal Szokolo (msz_at_VR.pl)
Data: Wed 13 May 1998 - 12:36:26 MET DST

Michal Rok wrote:

> Zwroc uwage, ze mowimy o umowie, ktora klient dostanie do podpisania. A
> ze ujawnic nie moge odpowiedzialem na pytanie o umowe miedzy mna a
> AsterCity.

Umowe AC/PDi zostawmy w spokoju. (owszem byloby ciekawie ale wiem ze
nikt nie ujawni).

Czy gdzies jest - dla potencjalnego klienta - dostepna do wgladu umowa
abonencka?

Poza tym, skoro ty (lub inny pracownik PDi) ma tepic naruszenia tejze
umowy (ab.), to przeciez musicie ja znac... Czy odbywa sie to na
zasadzie pelnej dowolnosci?

--
+----------------------+  [msz_at_VR.pl] [ICQ:5474726]
|  //\\//\\  <<  ==//  |  VR.pl * Wirtualny.Dom http://www.dom.VR.pl/