Re: MAILBOOK

Autor: == Leszek == (lkucz_at_kki.net.pl)
Data: Tue 12 May 1998 - 16:30:23 MET DST

[..]
>jako radca prawny zatrudniony w bardzo duzej o wysokim prestizu kancelarii
>pawniczej bylam poproszona o konsultancje
[..]
>Ustawa natomiast na pewno - a jak mi sie zdaje - mialam okazje dobrze
>poznac intencje ustawodawcy -
[..]
>Zgodnie z posiadana przeze mnie wiedza z dziedziny prawa, to ostatnie
>nie dotyczy jednak firmy ATCOM.
[..]
>Nie przypuszczam, bym sie mylila...
[..]
>Po chwili zastanowienia przyznalam mu racje - zbyt ciezko pracowalam na
>swoja pozycje zawodowa i na bardzo znane i cenione w swiecie prawnikow
>nazwisko, by moglo byc ono teraz szargane. Nie boje sie krytyki, ale -
>prosze mi wybaczyc - musza mnie krytykowac osoby, ktore sa dla mnie
>partnerami do dyskusji. A Panstwo Internauci (zdecydowana wiekszosc) -
>z calym szacunkiem dla WAS - niestety nimi nie jestescie.
[..]
>W przyszlosci ^Ë duzo mniej zawisci w swoich wypowiedziach, a Polska
>bedzie piekniejsza. Czego Panstwu przede wszystkim zycze.

Zalosne...i smutne zarazem.
Przepraszamy Szanowna Pania, ze musiala znizyc sie do naszego poziomu. Niech lepiej
pozostanie Pani przy swojej "bardzo duzej o wysokim prestizu kancelarii pawniczej" oraz
przy "swojej pozycji zawodowej i bardzo znanym i cenionym w swiecie prawnikow nazwisku", a
usenet pozostawi nam - jak to Pani raczyla zaznaczyc Internautom, ktorzy w zdecydowanej
wiekszosci nie sa dla Pani partnerami do dyskusji.
Tak na marginesie to widac z tego postu jak jeszcze daleka i zmudna droge ma przed soba
polska klasa srednia.
Klaniam sie i pozdrowienia dla synka - patrz i nie ucz sie!
Leszek
e-mail lkucz_at_kki.net.pl