Re: MAILBOOK

Autor: Andrzej Bursztynski (NoSpam_and_at_andy.pse.pl)
Data: Tue 12 May 1998 - 15:54:35 MET DST


Paweł Krawczyk wrote:
>Szymon Sokol <szymon_at_galaxy.uci.agh.edu.pl> wrote:
>> jaki sposób pozwoli ona ograniczyć działalność firm "marketingu
>> bezpośredniego", skoro korzystają one wyłącznie z danych publicznych
>> (nazwisko i adres pocztowy), które przecież mogą sobie wziąć z
>> książki telefonicznej...
>
>Co więcej, usługi takie prowadzi Poczta Polska pod nazwą DirectMail lub
>podobnie. Rozdawali ulotki na Infosystemie - rozesłanie przesyłki reklamowej
>do całej dzielnicy, ulicy, do odbiorców o określonym profilu. Do wyboru,
>do koloru. Ciekawe jak się do tego odnosi ustawa...?

Może się mylę, ale jeśli chodzi o DirectMail to nawet P.P. informuje,
że każdy może sobie zastrzec w najbliższym urzędzie że sobie nie życzy.

Ale fakt - pani radczyni z 10-letnią praktyką zamiast pisać tyrady
bez uprzedniego zapoznania się z tzw. specyfiką Internetu na to pytanie
mogłaby odpowiedzieć -)

-- 
Andrzej Bursztynski, PSE SA, My personal opinions are just mine. 


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 16:13:46 MET DST