Re: MAILBOOK

Autor: Paweł Krawczyk (kravietz_at_ceti.com.pl)
Data: Tue 12 May 1998 - 15:38:02 MET DST


Szymon Sokol <szymon_at_galaxy.uci.agh.edu.pl> wrote:
> jaki sposób pozwoli ona ograniczyć działalność firm "marketingu
> bezpośredniego", skoro korzystają one wyłącznie z danych publicznych
> (nazwisko i adres pocztowy), które przecież mogą sobie wziąć z
> książki telefonicznej...

Co więcej, usługi takie prowadzi Poczta Polska pod nazwą DirectMail lub
podobnie. Rozdawali ulotki na Infosystemie - rozesłanie przesyłki reklamowej
do całej dzielnicy, ulicy, do odbiorców o określonym profilu. Do wyboru,
do koloru. Ciekawe jak się do tego odnosi ustawa...?

-- 
Pawel Krawczyk, CETI internet, Krakow. http://www.ceti.com.pl/
info: oferta_at_ceti.com.pl.  Home: http://ceti.com.pl/~kravietz/


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 16:13:46 MET DST