Re: Internet w sieci kablowej a systemy operacyjne (fwd)

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Mon 11 May 1998 - 19:11:20 MET DST

Dnia 5 May 98 o godz. 3:19, Michal Rok napisal(a):

> w razie stwierdzenia naruszenia
> przypisania adresow MAC/IP do gniazdka najpierw odcinamy, a potem pytamy
> co sie stalo.
[...]
> Nie wiem. Musialbys zadzwonic do AsterCity w tej sprawie.
A to mi sie podoba! ;-> To cos w rodzaju "najpierw strzelam, a potem pytam
za co"... ;->>>
Odcinasz komus lacznosc nawet nie wiedzac, *czy masz prawo* to robic??? (bo
skoro twierdzisz, ze nie wiesz, czy to jest w umowie, to znaczy ze nie wiesz,
czy w ogole masz jakas podstawe prawna do robienia tego, co robisz, czy nie!)
Niestety, znajac wydolnosc polskich sadow nie moge zyczyc Ci szybko
pierwszych przegranych procesow :-(, ale niewatpliwie by sie przydaly na
ochlode...
Za duzo wszedzie "szeryfostwa" w tej Polsce... :-(((
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl