Re: Reklama w Internecie (Re: Internet w mediach)

Autor: Jan Rychter (jwr_at_icm.edu.pl)
Data: Fri 08 May 1998 - 23:44:02 MET DST


>>>>> "Michał" == Michal Rolski <rolski_at_netoskop.chip.pl>:
 Michał> Poniewaz to my jestesmy wlascicielami, wiec na
 Michał> dowolnej zasadzie mozemy dyktowac warunki korzystania z naszego
 Michał> serwisu. Tym warunkiem jest ogladniecie reklamy w formie
 Michał> graficznej lub tekstowej. Ci ktorzy to obchodza to tak jakby
 Michał> weszli bez biletu, a to jest zwykla kradziez.

Ech -- można by dyskutować czy to moralne czy nie, ale Twój
autorytatywny ton i używanie słów typu "dyktować", "kradzież" i
"licencja" sugerują, że macie jakiekolwiek podstawy prawne do wymagania
czegokolwiek od kogokolwiek. Chętnie bym je ujrzał.

Notabene, w Polsce nie można robić tego co jest nagminne w USA: "jeśli
otwierasz to pudełko to akceptujesz nasze warunki licencji".

--J.



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 16:13:42 MET DST