Re: Reklama w Internecie (Re: Internet w mediach)

Autor: Janusz A. Urbanowicz (alex_at_eris.phys.uni.torun.pl)
Data: Fri 08 May 1998 - 13:22:48 MET DST

Michal Rolski <rolski_at_blurp.bnafh.bofh.org.pl> writes:

> Jaroslaw Rafa <RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl> wrote:
> : Dnia 28 Apr 98 o godz. 22:38, Wojciech Myszka napisal(a):
>
> :> Mnie osobiście bardzo denerwują bzdurne ogłoszenia przychodzące
> :> pocztą i bezmyślnie rozsyłane po newsach. Potrafię przełknąć animowan
> :> reklamy na stronach wyszukiwarek (zwłaszcza jak wyłączyłem grafikę
> : Jest jakies proxy zbudowane na bazie CERN httpd, ktore wycina ze stron WWW
> : takie rzeczy. Jak bede mial czas, sprobuje to u siebie zainstalowac i
> : przetestowac, jak bedzie cos warte to sprobuje udostepnic publicznie.

> [...]

Indetycznie mógłbyś argumentować że nagrywając fil z TV nie wolno mi
nie nagrywać nadawanych z nim/w nim reklam. I że w czasie oglądania
nie mogę przestać patrzeć w czasie przerwy na reklamy.

Alex

--
Janusz A. "Alex" Urbanowicz, student of physics, Toruń DHP network admin
e-mail: Janusz.Urbanowicz_at_bofh.org.pl WWW: http://eris.phys.uni.torun.pl/~alex/