O dzierzawach lacz z zadupia do Polpak-T

Autor: futszak (futszak_at_WYTNIJTO.irc.pl)
Data: Wed 06 May 1998 - 10:54:35 MET DST

On Tue, 05 May 1998 18:02:20 GMT, silk_at_friko.onet.pl
(=?ISO-8859-2?Q?He=AESk?=) wrote on pl.rec.radio.amatorskie:
> Gra pan dalej ? Raczej zimno. Prosze myslec bardziej
> pozytywnie i zgodnie z prawem.
A czy rubryka "ceny negocjowalne" nie jest zgodna z prawem ???
Myslenie bardziej pozytywne, czyli na zasadzie : "klient nasz pan",
ale w to raczej watpie, zeby na przyklad ktos sie zdobyl na
anulowanie, czy tez znaczne obnizenie cen za dzierzawe lacza do
Polpak-T, ktore w tym wypadku sa wyraznie w cenniku okreslone.
> :o) Ciekawy sposb myslenia. A jak zlodziejstwo ?
A jak praktyki monopolistyczne :o)

futszak

PS. Przenioslem na wlasciwsza grupe.