Re: Ciemnogrod

Autor: Jaroslaw Zielinski (jz_at_winter.info.pl)
Data: Tue 05 May 1998 - 19:38:59 MET DST

Andrzej K. Brandt wrote:

> Jasne. W każdym razie jestem zaskoczony. No cóż, pozostaje mi jedynie
> podkreślić, że nie każdy kto ma adres @ciemnogrod.net postępuje w taki
> sposób. Ja na przykład uważam, że wolność słowa jest jedną z najważniejszych
> wartości w sieci.

Zgoda. I nikt nie oskarza tu Ciemnogrodu w calosci. Ale zauwaz, ze to
Ciemnogrod ucierpial przez dzialania swojego zalozyciela. Ucierpial
rowniez w sensie prestizu - a tego nie da sie juz tak latwo odbudowac,
nawet w tak zmiennym medium jak sieci.

Wolnosc slowa nie oznacza prawa do dzialan przeciwko wolnosci slowa
innych. Im dluzej korzystam z sieci tym bardziej doceniam etykiete
sieciowa jako jej najwyzsze prawo...

Jaroslaw Zielinski