Re: Reklama w Internecie (Re: Internet w mediach)

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_pse.pl)
Data: Tue 05 May 1998 - 13:39:07 MET DST

Jaroslaw Rafa <RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl> wrote:

: I w jednym, i w drugim przypadku mozna natomiast albo byc formalista
: (trzeba miec bilet i juz, kto go nie ma ten placi kare; to jest moj
: serwer, moge robic na nim co chce), albo... miec wzglad na uzytkownikow
: uslugi. I tyle.

Dokładnie. Weź pod uwagę, że bardzo wiele zależy w tej sytuacji także od
podejścia użytkowników; postawa "roszczeniowa" ("należy mi się, chcę i ma
być") jest bardzo kiepskim podejściem. Poza tym zawsze należy pamiętać,
że odchylenia od podejścia stricte formalnego są tylko i wyłącznie
dobrą wolą zezwalającego na odchylenie, często/czasem związaną także
z narażeniem się owej osoby na pewne przykre dla niej ewentualne
konsekwencje zezwolenia.

--
	Leszek.