Re: Internet w sieci kablowej a systemy operacyjne (fwd)

Autor: Dariusz Margas (darecki_at_spray.atcom.net.pl)
Data: Tue 05 May 1998 - 08:54:51 MET DST

: Andrzej Resztak wrote:
: > To znaczy, ze nie moge miec kilku kart i ich sobie poprobowac?
: > Dlaczego? Rozumiem potrzebe blokady gdy probuję uzyc adresu MAC/IP
: > uzywanego przez kogos innego, ale zeby kazda zmiana karty
: > wiazala sie z interwencja admina? A jak mam dwa komputery
: > i raz chce korzystac z jednego, raz z drugiego? To co nie wolno mi?
: > Rozumiem, ze zabezpieczenie jest po to aby ktos nie postawil
: > sobie huba/switcha i nie podlaczyl naraz wiecej niz jednego komputera.
: > Ale z tego co piszecie to nie moge podlaczac dwoch komputerow
: > nawet na zmiane.

Co do dwoch komputerow, to akurat nic nie zmienia....

Wystarczy linux + masq + dwie karty. Pierwsza do AS, do drugiej mozna
podlaczac.. sasiadow w dowolnej ilosci. Niestety sasiadow juz wlasnym
kablem.

Pozdrawiam
D.M.