Re: Ciemnogrod

Autor: Andrzej K. Brandt (andy_at_klub.wesolego.spammera)
Data: Mon 04 May 1998 - 10:32:19 MET DST

Marcin Rutkiewicz <marcin_at_marcin.ping.de> wrote:
:> Nie wiem, czy mozna nazwac go rasista i faszysta, tak do konca nie
:> jestem o tym przekonany i mam nadzieje, ze nim nie jest - niemniej
:> jednak slowo "Ciemnogrod" doskonale definiuje jego poglady w tzw.
:> drazliwych dziedzinach: mniejszosci narodowych, seksualnych, religinych,
:> aborcji, kary smierci itd.

Lekko off-topic, ale ciekaw jestem kto, kiedy i gdzie ustalil ta definicje.

[...]
:> ktorzy mieli moze i odmienne zdanie, dawali temu wyraz tylko w
:> prywatnych mailach a nie postingach na liste. Ot, takie polskie
:> piekielko - ale skadinad wiadomo, ze nie nie grzeszymy tolerancja i
:> wyrozumialoscia dla osob o odmiennych pogladach.

...czego przejawem jest m.in. slowko "faszysta" rzucane przez niektorych
lekko i z pelna ignorancja co do jego znaczenia.

--
I Andrzej K. Brandt I Cyber Service  andy_at_cs.net.pl I andy_at_ciemnogrod.net  I