Re: Supercenzura Internetu

Autor: Mała Mucha (hocking_at_polbox.pl)
Data: Sun 03 May 1998 - 17:53:46 MET DST

2 May 1998 18:15:23 GMT, ziembor_at_FAQ-bot.ZiemBor.Waw.PL (Ziemek
Borowski) napisał(a):

>część się wyłącza... jak będę ppamiętam to spytam dział monitoringu
>reklam w jedenj z agencji badań rynkowych jakie to modele (a używają
>takich prosto z półki)

Na sygnał dźwięku reklamy ? No chyba sobie żartujesz. Przecież to ma
na celu wyłącznie zwrócenie uwagi oglądającego na zmianę repertuaru.

W ogóle zastanawiam się o czym mowa. O ile mi wiadomo zakodowany
sygnał jest używany do załączania magnetowidu w przypadku opóźnienia a
nie do wyeliminowania reklam. Poza nagrywaniem na magnetowid jest
jeszcze zwykłe oglądanie w tv. Wtedy naprawdę jest mi obojętne czy
taki sygnał jest czy nie. Bo wygaszanie telewizora na pewien czas jest
bez sensu. De facto niezbędny jest w takiej sytuacji PIP z dodatkową
głowicą (zresztą bez PIPa nikt drugiej głowicy nie montuje)
podwyższający dość znacznie cenę odbiornika, ale pozwalający oglądać
inny program w tym czasie. Tyle, że mając PIP nie potrzeba mi
zakodowanego sygnału. Wystarczy, że przełączę się na inny program a
dotychczasowy zostawię w okienku.