Re: najlepszy provider

Autor: Michal Szokolo (msz_at_VR.pl)
Data: Sun 03 May 1998 - 06:01:05 MET DST

Jaroslaw Rafa wrote:

> Byc moze wy o tym dyskutujecie ;-). Ale moja lista jest lista Internet
> Providers, czyli dostawcow Internetu, a nie Internet Service Providers, czyli
> dostawcow uslug Internetowych. Ja wiem, teraz to rozroznienie juz sie troche

OK, fajnie.

Napisz to wyraźnie w tytule, to sie odczepie.

W tej chwili nazwa tego przedsiewziecia sugeruje "nowym" - nawet jesli
nie masz takiego zamiaru - ze jest to pelna i kompletna lista wszystkich
firm internetowych i brak obecnosci na niej dyskwalifikuje totalnie.

--
+----------------------+  [msz_at_VR.pl] [ICQ:5474726]
|  //\\//\\  <<  ==//  |  VR.pl * Wirtualny.Dom http://www.dom.VR.pl/
+----------------------+  WWW Magazyn (http://www-mag.com.pl/)