Re: Cenzura w TPSA

Autor: Falinski (mcfall_at_friko.sos.com.pl)
Data: Thu 30 Apr 1998 - 21:38:03 MET DST

Wojciech Ma*ek wrote:

> Wobec czego zdaje sie Pan rozumiec mechanizmy podejmowania decyzji w sytuacji
> siermieznego kapitalizmu, wobec czego swoje pretensje kieruje Pan nie pod tym
> adresem. Czy na stacji benzynowej rowniez obrzuca Pan inwektywami obsluge za zawyzone
> ceny paliwa? W USA jest przeciez o wiele taniej, itp. Prosze kandydowac w przyszlych
> wyborach do Senatu lub Sejmu i zmienic to co sie Panu nie podoba, a nie wylewac swoje
> zale na caly swiat na Bogu ducha winne osoby.

Wedlug Poppera, a staram sie wierzyc w jego teorie, takie postepowanie, jakie
proponuje Pan (dlaczego Pan, gdzie tu netykieta?) - jakie proponujesz - nie ma
sensu. Establishment zawsze zzera z koryta najlepsze kaski. Nie chce tego.
Moja deontologia nie pozwolilaby mi na to.
Pozdrawiam,
Maciej Falinski
PS. Zycze zmiany pracy. Sadze, ze w innych warunkach moglbys szerzej rozwinac
swoje adminowe skrzydla. Pozdrawiam,
Maciej Falinski