Re: Cenzura w TPSA lub u p. Malka

Autor: Falinski (mcfall_at_friko.sos.com.pl)
Data: Thu 30 Apr 1998 - 20:47:56 MET DST

Jaroslaw Zielinski wrote:

> Nie ma. Natomaist dziennikarze nie moga sobie uzywac na TPSA. I niech
> tak lepiej pozostanie do prywatyzacji TPSA, bo bedzie miala lepsza cene,
> a pieniadze z tej operacji panstwo bedzie moglo wydac na kilka
> sensownych rzeczy. Mamy tu wiec niemalze stan wyzszej uzytecznosci...

Niektorzy maja rcje: zdecydowanie oddalamy sie od profilu tej grupy
dyskusyjnej. A zyczenia dotyczace prywatyzacji TPSA sa jedynie pobozne. Prosze
zerknac do raportu firmy spozadzajacej konktrole audytingowa TP S.A. z przed
dwoch lat. Tam wynika czarno na bialym, jak szalenie mafijna, korupcjogenna i
nieekonomiczna jest to struktura. Zreszta "tepsiarze" dokladali wszelkich
staran, aby ten raport, wykonany przeciez na ich zyczenie, nie ujrzal swiatla
dziennego.

> Czyli na kazdym serwerze news w Stanach mozna dostac sie na przyklad do
> pelnego i aktualnego zestawu polskich grup dyskusyjnych? Zauwaz:
> wystepujesz przeciwko niepublikowaniu kilku amerykanskich grup na jednym
> z polskich serwerow. Zakladam wiec, ze pisalbys podobne postingi do
> kazdego administratora news w Stanach, ktory podobne rzeczy robi z
> polskimi grupami...

Jarku, lekko sie pogubiles. Po co komu w USA polska grupa dyskusyjna? Znasz
angielski? Pewnie tak, i dlatego czerpiesz czesto wiadomosci ze Stanow. Tak
jest bardzo czesto. Jest to przykre, lecz stalo sie juz norma. Jesli ja
potrzebuje zbudowanie szybkiej bazy bibliograficznej, wtedy dla wygody przez
telnet lacze sie np. z Biblioteka Kongresu... Mimo wszystko pozostaje nadal
europocentrykiem.
Nad pozowane zdjecia pornograficzne ze Stanow przedlkadam intymnosc pozycia
malzenskiego, jednak jeszcze raz powtarzam (po raz ostatni), ze zachowanie
"tepsiarzy" jest zenujace. Pieprzona pornografia byla i bedzie, taka jest
natura - glownie samcza - tak wiec ich kunktatorskie zabiegi sa bez sensu. A
owa nieszczesna dyskusja wiele mi dala materialu , okreslmy to, pogladowego.

Z powazaniem,
Maciej Falinski