Re: Cenzura w TPSA lub u p. Malka

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 30 Apr 1998 - 19:35:47 MET DST

In pl.listserv.polip Jaroslaw Zielinski <jz_at_winter.info.pl> wrote:
: Maciej Falinski wrote:
: > Czy prozaiczny internauta tepsowo-domowy dzieki temu posunieciu ma
: > calkowicie zablokowany dostep do golizny i innych wszetecznosci?

: Nie ma. Natomaist dziennikarze nie moga sobie uzywac na TPSA. I niech
: tak lepiej pozostanie do prywatyzacji TPSA, bo bedzie miala lepsza cene,
: a pieniadze z tej operacji panstwo bedzie moglo wydac na kilka
: sensownych rzeczy. Mamy tu wiec niemalze stan wyzszej uzytecznosci...

Tak tak - najpierw panstwo ode mnie wyciagnie przez TPSA pieniadze,
a potem ja drogo sprzeda i da pieniadze strajkujacym gornikom.
A co ja ztego bede mial ?

J.

Oops, ja chyba tez "sfera budzetowa" :-)