Re: Internet w sieci kablowej a systemy operacyjne (fwd)

Autor: Andrzej Resztak (resz_at_helios.man.lublin.pl)
Data: Thu 30 Apr 1998 - 15:20:07 MET DST

In pl.listserv.polip Pawel Pierscionek <pawel_at_mud.pl> wrote:
: >
: A kto mowil, ze nie mozna zmienic MAC, powiedzialem tylko, ze miana
: nic nie da bo straci sie dotep do modemu a powtorne przywrocenie MAC
: nic nie zmieni bo gniazdko bedzie juz odciete na amen, chyba ,ze
: klinet wytlumaczy sie.

To znaczy, ze nie moge miec kilku kart i ich sobie poprobowac?
Dlaczego? Rozumiem potrzebe blokady gdy probuję uzyc adresu MAC/IP
uzywanego przez kogos innego, ale zeby kazda zmiana karty
wiazala sie z interwencja admina? A jak mam dwa komputery
i raz chce korzystac z jednego, raz z drugiego? To co nie wolno mi?
Rozumiem, ze zabezpieczenie jest po to aby ktos nie postawil
sobie huba/switcha i nie podlaczyl naraz wiecej niz jednego komputera.
Ale z tego co piszecie to nie moge podlaczac dwoch komputerow
nawet na zmiane. Jest to wyszczegolnione w umowie?

Andrzej Resztak