Re: Reklama w Internecie (Re: Internet w mediach)

Autor: ROBBO (pawelk_at_waw.pdi.net)
Data: Thu 30 Apr 1998 - 15:55:27 MET DST

Jaroslaw Rafa wrote:

> Z ta roznica, ze ja nikogo nie bede zmuszal do uzywania mojego proxy.
> Jak ktos bedzie chcial miec WWW bez reklam, to bedzie mial taka mozliwosc.
> Jak bedzie chcial z reklamami, to bedzie mial taka mozliwosc.
> To jaka to cenzura? :-)

Ja mysle ze najlepszym sposobem bedzie po prostu wycinac obrazki z dziwnymi
nazwami i obcymiadresami (z poza naszego) od razu cala ciagnaca sie jak
wollllll powoliiii banermania padnie :)))
Przeciez wiekszosc reklam to banery z innych serwerow niz nasze wystarczy
pare linijek kodu jakiegos proxy

> Pozdrowienia,
> Jaroslaw Rafa
> raj_at_inf.wsp.krakow.pl

== Pawel Kaminski (ROBBO) e-mail: pawelk_at_waw.pdi.net, robbo_at_irc.pl     ==
==   http://robbo.irc.pl/robbo.html, IRC: ROBBO, tel. +48-602-621-906  ==
== NetWizards - netwizards_at_usa.net, http://robbo.irc.pl/ - Polish IRC  ==
==  Certified SCO Unix Administrator, webmaster http://www.pkp.com.pl/ ==