Re: Zapytanko do admina news.lublin.pl

Autor: Andrzej Resztak (resz_at_helios.man.lublin.pl)
Data: Thu 30 Apr 1998 - 14:52:43 MET DST

In pl.listserv.polip Dariusz \"jerzu\" Niemczynski <jerzu_at_priv.onet.pl> wrote:

: Vikers napisał(a) w wiadomości: ...
: >Witam
: >
: >Mam pytanie czy ta "kara" będzie trwać wiecznie czy przewidywane jest
: >złagodzenie ew. kiedy ten serwer będzie przyjmował posty spoza
: Lublina , czy

To nie jest kara. Serwer goscinnie udostepnial grupy pl.*
wszystkim i niektorym domenom wszystkie grupy.
Z wielu powodow ta goscinnosc sie skonczyla.
(Nie odpowiadalem wczesniej, bo bylem dwa dni na urlopie.)

: >zacząć się rozglądać za równie szybkim bo
: >szkoda mi zmieniać na inny z tego idzie bardzo ładnie

Rozejrzyj się. Patrzac na Twoj adres proponuje po prostu news.onet.pl.

: Też przyłaczam się do pytania. Od piątku szukam szybkiego serwera i
: nie moge znaleźć. Dlaczego wszyscy muszą cierpieć przez paru gówniarzy
: którzy nie potrafią sie zachować w odpowiedni sposób.

Odp. jak wyzej.

Pozdrawiam,
Andrzej Resztak