Re: Supercenzura Internetu

Autor: Mała Mucha (hocking_at_polbox.pl)
Data: Wed 29 Apr 1998 - 20:54:36 MET DST

29 Apr 1998 08:12:07 GMT, ziembor_at_FAQ-bot.ZiemBor.Waw.PL (Ziemek
Borowski) napisał(a):

>polska --- bo takie są wymogi koncesji...
>i zalecenia jakiejeś Unit Teliwizyjnej czy czegoś takiego...

No zalecenia to jedno a rzeczywistość drugie. Gdyby było inaczej to
telewizja nadawałaby taki sygnał. Zresztą jestem przeciwnikiem takiego
"postępu". To ma sens dla telewizji ogólnopolskich zwykle stanowiących
monopol. Telewizje regionalne muszą mieć pełne możliwości wpływania na
swoją ofertę.