Re: Aster City Net i us^^3ugi dodatkowe

Autor: Robert Richard George 'reptile' Wal (reptile_at_cs.net.pl)
Data: Wed 29 Apr 1998 - 15:23:39 MET DST

On 98.04.29 Wlodzimierz Lapot pressed the following keys:

> 2mbps to faktycznie "ciut" mało, ale... "żeby każdy mógł wydusić"
> zapowiada niezłą skalę inwestycji" - zwłaszcza przy możliwej liczbie
> chętnych i to nawet jeśli założyć iż byłoby ich < 10% liczby abonentów, co
> przy cenach <100 zł/mies. za "normalne" łącze wraz z abonamentem kabla
> jest na dłuższą metę chyba abstrakcją.

Ehh... Ręce i nogi opadują... Ty widziałeś kiedyś jak wygląda providerka od
dupy strony... e... znaczy się od zaplecza? Jak zaczyna się robić ciasno
dla klientów, to się dokłada nowe wyjście/poszerza pasmo itd. Po co robić
to _zanim_ to łącze na siebie będzie zarabiać? Na razie wszyscy się drą na
Mroczka, że cały pomysł jest zły, a plany realizacji jeszcze gorsze. A ja
dawno nie widziałem w tym kraju nic, co byłoby długofalowo realizowane
ścisle w/g planu. Więc napisane jest wyraźnie powyżej -- jak będzie trzeba,
to łącze będzie poszerzane. Kropka.

Gadzinka

--
   GC 3.12: GCS/L/MU d-(---) s+:+