Re: Aster City Net i us^^3ugi dodatkowe

Autor: Wlodzimierz Lapot (lame_at_laptop.office.polbox.pl)
Data: Wed 29 Apr 1998 - 08:44:57 MET DST

Hi,

> Bedziesz tak samo dobrym gosciem, ale pamietaj, ze nie w kazdym
> przypadku serwisant bedzie umial pomoc. Obowiazkiem serwisanta jest
... spławianie namolnych gości ;) Nie, żartuję <g>. Oczywiście rozumiem, i
cieszę się że nie powiedziałeś nie... swego czasu z AC dostałem odpowiedź
z której zrozumieć można było tyle, iż winda OK, inne BE i tych klientów
nie obsługujemy (w sensie "jak ma problemy to niech się odczepi").
Zaprawdę powiadam (skąd znamy te słowa?) jestem _mile_ zaskoczony.

> Slacka, ale trudno oczekiwac ze np. dla 0.1% abonentow wyszkolimy serwis
> do jakiegos bardziej egzotycznego systemu. Szczegolnie kiedy te 0.1%
> abonentow to mniej niz jedna osoba ;)
Szczególnie jeśli ta jedna (?) osoba będzie namolna. A ja będę <g> i
dlatego napiszę do Ciebie na priv... ot parę pytań odnośnie możliwości
przyłączenia ze stałym IP (czasowo/cenowo/w mojej okolicy). Mam nadzieję
że znajdziesz czas na odpowiedź.

> No wlasnie w tym problem ze na dluzsza mete to tych skryptow bedzie tak
> duzo, ze trudno je bedzie przegladac. A co ma zrobic ktos, kto dopiero
Niewątpliwie felerek - zatem uniwersalny skrypt perlowy do maila (różne
guestbooki/"mail z formy" itp.)...

> ten skrypt pisze i chce go przetestowac? Po kazdej poprawce dawac do
Sorry... nie rozumiałem tego w _ten_ sposób - również nie widziałbym
możliwości testowania X wersji skryptu dla pana Kowalskiego. Prędzej już
odpłatną usługę w rodzaju "nasz skrypt jest be? Możemy spłodzić wg.
wymagań po XX zł za godzinę myślenia".

> Na razie jest to 2MBit/s do TPNetu. Na przyszlosc bedzie po prostu tyle,
> zeby uzytkownik mogl wydusic ze swojego komputera 100 kbit/s.
2mbps to faktycznie "ciut" mało, ale... "żeby każdy mógł wydusić"
zapowiada niezłą skalę inwestycji" - zwłaszcza przy możliwej liczbie
chętnych i to nawet jeśli założyć iż byłoby ich < 10% liczby abonentów, co
przy cenach <100 zł/mies. za "normalne" łącze wraz z abonamentem kabla
jest na dłuższą metę chyba abstrakcją.

Pozdrawiam
Włodek

--
v_W__W_v - Wlodzimierz Lapot - wlodek_at_polbox.pl - Polbox Webmaster
   oo    VSL1-RIPE, 2:480/70.44             Phone/fax: +4822360259