Re: Cenzura w TPSA lub u p. Malka

Autor: Falinski (mcfall_at_friko.sos.com.pl)
Data: Tue 28 Apr 1998 - 23:46:04 MET DST

Wojciech Ma*ek wrote:
>[ciach]

> Prosze tylko nie przekrecic mojego nazwiska.

Przepraszam za uzyta gre slow w kontekscie panskiego nazwiska. Zlosliwosc
wychodzi ze mnie w stanach szczegolnego wzburzenia.

Nadal jestem wzburzony i zdziwiony oraz odczuwam niesmak. Jednak dziekuje za
publiczne udzielenie odpowiedzi na postawione pytania. Coz, nie sadze aby
ktokolwiek zainteresowal sie tym tematem. Pan i pana firma jestescie jak
skal'a - dzisiaj jeszcze nie do ruszenia. Jednak sprobuje, jak pisalem
wczesniej, poinformowac media w zwiazku z ta sprawa.
Wspolczuje Panu miejsca pracy. Zachowanie tej firmy, jako monopolisty jest
godne pozalowania. Miejmy nadzieje, ze w najblizszych latach pozycja TP S.A.
ulegnie zmianie. W wyzej walkowanym temacie juz sie nic nie zmieni. Wasz
serwer - wasz wybor. Jutro (czyli w chwili zniesienia monopolu) wasz serwer i
wasze uslugi telekomunikacyjne, ale wybor klienta. Prawo rynku nauczy TP S.A.
pokory wobec konkurencji i klientow.

A na odruchy cenzorskie - gdyz tak to bede nadal definiowal - zawsze bede
reagowal gwaltownie. PRLowska biernosc powinna odejsc w zapomnienie. I dziwie
sie przedstawicielowi swiata nauki, osobie inicjujacej ten watek, ze gest tzw.
stulenia uszu uznal za wlasciwe rozwiazanie. Najwazniejsze, ze grupa o cizmach
zostala wciagnieta w poczet sprawiedliwych. Jest to dla mnie tym bardziej
przykre i trudne do zrozumienia, ze Pan Wladyslaw powinien znac powody i
okolicznosci przenosin Instytutu Aby Wartburga z Niemiec do Anglii. Od
drobiazgow sie zaczyna. I obojetne, czy knowania biora poczatek w casa
sapientia na Miodowej, czy w domu uciech ludowych na Wiejskiej. (W tym miejscu
stawiam wielokropek)

Na zakonczenie uwaga uszczypliwa: dziekuje TP S.A., ze jakoscia uslug oraz
cenami zrownuje nas z Albania i Bantustanem. Tak trzymac Panie Wojtku.

Maciej Falinski, Poznan