Re: Supercenzura Internetu

Autor: Paweł Krawczyk (kravietz_at_ceti.com.pl)
Data: Tue 28 Apr 1998 - 16:39:37 MET DST

In pl.listserv.polip Arek W. <wolare_at_kki.net.pl> wrote:
> jedynym odstępstwem o którym wiem jest ICQ , ale Mirabilis zastrzegł w
> agreement , że algorytm kodowania nie wolno sprzedawać w USA (tacy cwani)

ICQ? Przecież to zdaje się proprietary protokół, którego specyfikacja
nie jest dostępna publicznie. Jeśli używają także proprietary algortymów
szyfrujących, to nikt ich też zapewne nie będzie chciał ze Stanów eksportować,
bo i po co - jeśli jedyną gwarancją jego bezpieczeństwa będzie zapewnienie
ze strony producenta 'tak, nasz algorytm jest cool'.

--
Pawel Krawczyk, CETI internet, Krakow. http://www.ceti.com.pl/
info: oferta_at_ceti.com.pl.  Home: http://ceti.com.pl/~kravietz/