Re: Supercenzura Internetu

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Tue 28 Apr 1998 - 13:43:16 MET DST

Dnia 27 Apr 98 o godz. 20:17, Gwidon S. Naskrent napisal(a):

> A ja widze. Bo darmowe serwery nie dosc ze sa darmowe, czyli kiepskie, to
> jeszcze do korzystania wymagaja modemu + czegos tam (najlepiej Windy).
A kto to powiedzial??????

> A jesli czlowiek ma na uczelni jedyny kontakt z Inetem, badz nie chce/nie
> moze placic rachunkow?
Jak wyglada ten kontakt? Terminal znakowy *fizycznie* przypiety bezposrednio
do maszyny Unixowej? Watpie. Predzej jakis pecet podpiety do
wewnatrzuczelnianego ethernetu, a dalej przez niego do Internetu. Zapuszczamy
na tym pececie jaki badz POP-mailer (sa i takie, co dzialaja w DOS-ie, bez
windy) i dostajemy sie do swojego konta.
Kto ci naopowiadal takich glupot, ze darmowe konta maja cokolwiek wspolnego z
modemem???
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl