Re: Autocenzura TPSA a dyskusja na temat cenzury www/usenet/e-mail

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 27 Apr 1998 - 14:04:42 MET DST

Lech Szychowski <lech7_at_pse.pl> wrote:
: Dariusz <gemnet_at_polbox.com> wrote:
: : Sluchaj zmien zawod i przyjmij sie do gazety , gdyz ogarnia cie
: : niebezpieczna mania zostanie redaktorem naczelnym swojego serwera,
: : a to moze byc niebezpieczne dla twojego szefa.

: Hi hi... Mocne. Już sobie wyobrażam mojego szefa, przejmującego
: się tym, że wywaliłem pewne rzeczy z serwera news'ów... :)))

Uwazaj. Wywalisz alt.binaries.pictures.erotica, i bedzie musial
sie ostro tlumaczyc przed szefem z powodow awarii newserwera.
W dodatku on ci sam nie powie ze chodzi o te grupe, bedzie pisal
ze znikly "grupy" :-)

J.