Re: Zaproszenie

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Mon 27 Apr 1998 - 15:17:48 MET DST

Dnia 24 Apr 98 o godz. 17:37, Magazyn WWW napisal(a):

> 30 kwietnia 1998 roku o godzinie 12.00 przed siedziba Zarządu
> Telekomunikacji Polskiej S.A. przy ulicy Swietokrzyskiej 3 w Warszawie
> odbędzie sie konferencja prasowa polaczona z happeningiem. Wydarzenie
[...]
> 4. Ujednolicenie taryf dostepu do numeru 0-202122, gdyz w niektorych
> wojewodztwach jest on wciaz traktowany jak polaczenie miedzymiastowe.

Wydaje mi sie, ze macie niescisle informacje.
Na przelomie lutego i marca tego roku (nie pamietam w tej chwili dokladnej
daty) w wojewodztwie tarnowskim, jako OSTATNIM wojewodztwie w Polsce,
rozpoczeto taryfikowanie numeru 0-202122 po stawce lokalnej.
Tak wiec w ten sposob obecnie w CALEJ POLSCE numer 0-202122 jest (a
przynajmniej formalnie ma byc) traktowany jako polaczenie lokalne.
Jezeli jednak gdzies tak sie dzieje, ze jest on taryfikowany jako polaczenie
miedzymiastowe, wynika to jedynie z NIEDBALSTWA i NIEKOMPETENCJI lokalnego
oddzialu TPSA, i w tym lokalnym oddziale nalezy interweniowac, a nie robic z
tego celu ogolnopolskiej akcji. Wystarczy wyslac maila do dyr. Kepkowicza z
CST - jest to bardzo otwarty czlowiek i na pewno sie zaraz taka sprawa zajmie.

--
Pozdrowienia,
Jaroslaw Rafa                          Lista providerow Internetu w Polsce: