Re: Zaproszenie

Autor: JaQbek (jakub.berent_at_mi.ikp.pl)
Data: Sun 26 Apr 1998 - 20:36:49 MET DST

Odnoszę wrażenie, że magazyn WWW porywa się z motyką na słońce.
Już była wielka akcja mailbombingu kont e-mail należących do "decy -
dentów". Nie zauważyłem, aby dostęp do sieci był tańszy, więc mogę
powiedzieć, że akcja zakończyła się fiaskiem. Dlaczego teraz miałoby
być inaczej ? Telekomunikacja i tak będzie dyktowała warunki do chwili
pojawienia się realnej konkurencji. Tą konkurencją najszybciej mogą
stać się sieci tv kablowej. Gdy już kilku operatorów wprowadzi do swej
oferty dostęp do internetu z pewnością Telekomunikacja zmięknie
i wprowadzi abonament.

Na razie pozostaje nam czekać ...

Jakub Berent - [JaQbek] | jakub.berent_at_mi.ikp.pl