Re: news.lublin.pl

Autor: A_Zet (baterie_at_ka.onet.pl)
Data: Mon 27 Apr 1998 - 10:47:28 MET DST

On 24 Apr 1998 15:55:10 GMT, resz_at_helios.man.lublin.pl (Andrzej
Resztak) wrote:

>Ponieważ nie mam czasu i siły ciągle odpowiadać na listy takie jak
>poniżej od dzisiaj serwer news.lublin.pl nie będzie przyjmował
>artykułów wysyłanych spoza Lublina i okolic. Przykro mi...

Taa, tylko jest pytanie: dlaczego odcial Pan mozliwosc wysylania na
grupy pl.* mieszkancom reszty kraju??? Ja rozumiem, ze na skutek tych
interwencji odcina Pan chetnym wysylania spamu na alt.*, ale pomyslu
regionalizacji kraju w sensie tym z Lublina i okolic wybaczy Pan, bo
to swoi, a tym z Katowic juz nie bo to hanysy, czy tez inne przyczyny,
ktorych nie umiem pojac? Pochwalam i rozumiem pomysl odcinania na
alt.*, nie rozumiem braku mozliwosci na np. pl.comp.os.win95.

Pozdrawiam
Adek z Katowic

--
Akumulatory stacyjne, trakcyjne