Internet w mediach (bylo: Cenzura w TPSA, odp. Ninie.)

Autor: Wojtek Sylwestrzak (wojsyl_at_icm.edu.pl)
Data: Mon 27 Apr 1998 - 08:15:43 MET DST

Jaroslaw Zielinski <jz_at_winter.info.pl>:

> Internet zostal w duzym stopniu rozpropagowany przez srodki przekazu. To
> wiem, bo cos tam mialem z tym wspolnego...

Swoja droga - to ciekawe. Tez sie nad tym czasami zastanawialem:
Na ile media 'tradycyjne' sa rzeczywiscie istotne jesli chodzi o propagowanie
Internetu ? A na ile im sie tylko wydaje, ze sa ?

Jesli wiesz, to napisz cos wiecej na temat roli tych 'srodkow przekazu',
bo czesto zastanawialo mnie, czy przypisywanie sobie wielkiego znaczenia
w propagowaniu tej czy innej strony www, to nie tylko przejaw dobrego
samopoczucia dziennikarzy ?

Czasami po artykulach w prasie lub programach telewizyjnych o jakims
serwerze WWW patrze na wzrost zainteresowania (analizujac logi w3cache)
i widze - wzrost o 3% w ciagu dwoch dni, potem spadek. Duzo to ?

--w