Re: Internet taniej

Autor: Paweł Szóstak (dzuzdy_at_box43.gnet.pl)
Data: Sat 25 Apr 1998 - 18:18:20 MET DST

Dariusz napisał w wiadomości: <3540A2B2.1561_at_polbox.com>...
>Magazyn WWW wrote:

[...]

>Bedzie ten ryczalt wkrotce, ale bedzie drozszy niz impulsy, tak jest
>np. w Niemczech .

Mógłbyś napisać o tym coś bliżej?

[...]

>Cos mi sie wydaje, ze na fali oskarzen TPSA o udostepnianie
>pornografii przez Usnet kroji sie raczej ograniczenie dostepu niz
>powszechna taniosc.

Rzeczywiście, można by tak przypuszczać, biorąc pod uwagę wcześniejsze
np. z IRC poczynania. Miejmy jednak nadzieję, że w TP SA są mądrzy
ludzi i nic nie będą ograniczać, co najwyżej (ewentualnie) co nieco
filtrować.

>Niemniej forma happeningu troche abstrakcyjna.

Może być i abstrakcyjna i jakakolwiek inna, jeśli odniesie pożądany
skutek.

            Pozdrówka!
                    PSz
          ICQ 8378653