Re: Internet w Aster-City

Autor: futszak (futszak_at_WYTNIJTO.irc.pl)
Data: Thu 23 Apr 1998 - 13:14:34 MET DST

On 21 Apr 1998 20:53:33 GMT, B.Maruszewski_at_jtz.org.pl wrote:
>Wlasnie wrocilem z targow w Poznaniu. Bylem przy stoisku, na ktorym
>robili obrazki na koszulkach. Wlasnie pomyslalem, ze moglbym sobie
>zrobic, gdybym mial w domu stale lacze internetowe... :)
A ja wlasnie rowniez wrocielem z targow Infostystem98 (bylismy nawet w
ten sam dzien), siedzialem przez klkadziesiat minut przy komputerze
podlaczonym do tpnet-u laczem stalym (stoisko telepsa) , ogladalem
obrazki ktore zlatywaly z szybkoscia porownywalna z CD Rom-em i tak
sobie pomyslalem: "Ci co maja Internet via Aster City maja takw domu i
placa niecale 100zl abonamentu, a ja place miesiecznie ze dwa razy
tyle a o obrazkach moge zapomjiec, zeby rachunki mi nie wzrosly".
Jak tak bardzo chcesz miec staly IP w domu to sie przeprowadz do
Lodzi, tam masz kablowke ktora to oferuje.

futszak