Re: Internet w Aster-City

Autor: B.Maruszewski_at_jtz.org.pl
Data: Tue 21 Apr 1998 - 22:53:33 MET DST

futszak <futszak_at_WYTNIJTO.irc.pl> wrote:
> Sam to zasugerowales, inaczej chyba bylby Ci niepotrzebny ten serwer w
> domu no nie ???

Wlasnie wrocilem z targow w Poznaniu. Bylem przy stoisku, na ktorym
robili obrazki na koszulkach. Wlasnie pomyslalem, ze moglbym sobie
zrobic, gdybym mial w domu stale lacze internetowe... :)
To sie chyba nijak ma do pracy ...

> O jakich liniach stalych tutaj mowisz ???
> Ja mialem na mysli postawienie komputera zamiast w charakterze
> serwera, w charakterze bbs-u, zebys sie mogl polaczyc w kazdej chwili
> przez siec telefkonczna, czyli przez inny komputer z modemem i sciagac
> brakujace pliki bez pomocy Internetu.

Hmm... Masz racje. Ale to przy zalozeniu, ze mam dostep do darmowego
polaczenia modemowego ... A na targach to raczej ciezko dorwac modem
... tam wszyscy maja dzierzawki. Oczywiscie nie nalezy traktowac tych
targow jako moj wiodacy cel... Po prostu akurat taki przyklad 'z zycia
wziety'.

Bartek M.

--
____  _____  ____ # Bartosz Maruszewski B.Maruszewski_at_jtz.org.pl