Re: Autocenzura TPSA a dyskusja na temat cenzury www/usenet/e-mail

Autor: Wojciech Małek (wmalek_at_cst.tpsa.pl)
Data: Wed 22 Apr 1998 - 09:15:09 MET DST

BlackHack / 69 wrote:

> w ten sam sposob TPSA narusza prawo dajac mi dostep do internetu..
> poniewaz przez WWW moge sobie sciagnac obrazki a na IRC moge sobie o
> tym pogadac
> wniosek: sprawdzac o czym userzy gadaja na ircu oraz co sciagaja z
> WWW.. :)))

Malo tego, TP S.A. jest wlascicielem czestotliowsci radiowych, czy
udostepniajac te czestotliwosci telewizji X, odpowiada za tresci
przesylane przez te telewizje. Czy spolka Astra odpowiada za filmy
nadawane za posrednictwem jej satelity?

> ..a nie losowego usuwania tego, co akurat sie dzisiaj komus nie
> spodobalo :-)
>
> uzgodnijmy wreszcie - czy TPSA ma wobec nas jakies obowiazki czy ma
> prawo robic co chce?

O czym ta dyskusja. _Nikt_ w TP S.A. nie cenzuruje zadnych postow. Uwazam,
ze stosuje sie do pewnych zasad przyjetych w USENET i nie robie co mi sie
podoba. Chyba ktos popada w mala paranoje.

Wojtek Malek