Re: Atcom

Autor: Andrzej Bursztynski (NoSpam_and_at_andy.pse.pl)
Data: Mon 20 Apr 1998 - 14:19:35 MET DST

Dariusz Margas wrote:
[..]
>Dodatkowo kazdy posiadacz hasla moze poprzez edycje zaznaczyc:
>
>a. reklama - nie
> Wylaczy to ewentualne przyszle komunikaty mailbooka (za wyjatkiem
> wysylania nowego hasla na zyczenie delikwenta)
>b. zastrzezony - tak
> Wylaczy to wyswietlanie dodatkowych informacji. Jak zapytamy o e-mail,
> bedzie sam e-mail, jak o imie lub nazwisko, to odwrotnie, czyli nie
> bedzie e-maila.
> Slowem dokladnie, jak Biurze Numerow TP SA
[..]

Po uważnym przeczytaniu jeszcze raz sprawdziłem i okazuje się że jest
tak jak Darek pisze - za pomocą hasła udało mi się "zastrzec" e-mail,
natomiast bynajmniej nie zostałem usunięty z bazy o co prosiłem.

Bardzo bym prosił w takim razie o odpowiedź na moją prośbę o wymazanie
moich danych jak również o stosunek firmy do analogicznych żądań innych
szczęśliwców.

--
Andrzej Bursztynski, PSE SA, My personal opinions are just mine.