Re: Internet w Aster-City

Autor: Andrzej Bursztynski (NoSpam_and_at_andy.pse.pl)
Data: Mon 20 Apr 1998 - 12:42:38 MET DST

Michal Rok wrote:

>Podalem 12 miesiecy jako przyklad. Jestem pracownikiem (no, kierownikiem
>:) ) firmy providerskiej i nie moge znac szczegolow finansowych po
>stronie AsterCity.

Czyli jednym słowem te wyliczenia które przytaczałeś zostały stworzone ad hoc
na potrzebę konkretnej dyskusji na polipie i niekoniecznie muszą mieć cokolwiek
wspólnego z rzeczywistą kalkulacją. Tak zresztą przypuszczałem więc nie jestem
specjalnie zdziwiony. Trudno zresztą wymagać od kogokolwiek przedstawiania
szczegółowej kalkulacji bo niby z jakiej racji (no chyba że jest notowana
firma na giełdzie) - tylko po co mydlić oczy "tak drogo bo musi się to i to
zwrócić".

Sumując - bo chyba nie da się tu nic dodać ani ująć (chyba że ktoś ma ochotę
na kolejną "polityczną" dyskusję na temat kapitalizmu vs. komunizm jaką
usiłuje 'reptile' zacząć) - jest propozycja AC - faktycznego monopolisty
w kablówce w Warszawie. Na razie wygląda atrakcyjnie dla osób uzależnionych
bądź co raz ciekawszych Internetu którzy innego dostępu do niego nie mają.
Nie ma możliwości by chętni szybko te usługi mogli nabyć od AC w tym roku,
powoli powoli będzie się to rozwijać. Na razie kosztuje i AC i klienta
całkiem duże pieniądze na początek, by można to nazwać powszechną akcją
Internet dla każdego, aczkolwiek całkiem rozsądne.

Zobaczymy jak się sprawa rozwinie np. za pół roku, gdy będą doświadczenia
użytkowników - ilu ich będzie, jak bardzo zadowoleni.. I czy pojawi się
jakakolwiek konkurencja bo tu dopiero można upatrywać szans na lepszą
jakość/cenę - zresztą nie sądzę żeby to szybko nastąpiło.

--
Andrzej Bursztynski, PSE SA, My personal opinions are just mine.