Re: Internet w Aster-City

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Mon 20 Apr 1998 - 15:01:35 MET DST

Dnia 20 Apr 98 o godz. 14:35, Andrzej Bursztynski napisal(a):

> Nie, ja chcę liczyć ile będę musiał wydać, a nie ile już wydałem.
> Ale ok - za instalację telefonu po prostu nie pamiętam ile - to był rok
> 1986. Za modem - $300.

No to liczmy sam modem. $300 to ok. 1000 zl, czyli tyle ile wg Ciebie trzeba
wydac na wejscie do AsterCity. Czyli tu jestescie (ty i uzytkownik AC) po
rowno. On placi 100 zl/miesiac, ty 60 zl wiec roznica wcale nie taka wielka.
Za to ty sie musisz naprawde solidnie ograniczac zeby sie zmiescic w tych 60
zl (wiem, ze gdybym ja mial telefon i modem w domu to raczej bym sie w 60 zl
nie zmiescil... :-(), a jemu wszystko jedno... :-) Moze sobie zapuscic np.
na cala noc sciaganie z serwera Microsoftu 49-kilobajtowego(!) pliku, ktorego
sciagnac nie sposob, bo transmisja z tym serwerem zwykle rwie sie po gora
kilkunastu kilobajtach (autentyk - musialem kiedys to sciagnac i po kilku
nieudanych probach puscilem na noc skrypt. Skrypt chodzil okolo czterech
godzin i udalo mu sie to sciagnac za sto ktoryms razem...)
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl