Re: Atcom

Autor: Ziemek Borowski (ziembor_at_faq-bot.ziembor.waw.pl)
Data: Sun 19 Apr 1998 - 14:57:06 MET DST

18 Apr 1998 22:52:20 GMT, Dariusz Margas na pl.listserv.polip napisał:
>Zacznijmy od ustawy i "danych osobowych"
>Zgodnie z logika oraz zdrowym rozsadkiem ustawa ta nie zakazuje
>"publikowania" danych publicznych. Dane zawarte w bazie sa wlasnie takimi
>danymi. Dlaczego? A no wlasnie - nikt z krzykaczy o tym nie pomyslal...

czy aby na pewno?
przeczytałeś artykuł 29 ustawy
http://www.kul.lublin.pl/~fajgiel/Odo/Ustawa/
zwłaszcza punkt 3 tegoż artykułu...

>Dlatego dzialania te sa legalne.

nie do końca... a na pewno nie będzie legalne jeśli w ciągu 18
miesięcy od wejścia w życie ustawy nie zmienicie tekstu informującego
o wpisie i nie zarejestrujecie bazy.

>** Tu prywatnie -> Gdyby za mnie Administrator decydowal ktora poczta
>jestem zainteresowany, a ktora nie jestem, to zaraz przeprowadzilbym sie
>z mailboxem do innego Administratora. Ale moze tylko ja bym tak zrobil.

a ja m.in. dlatego wybrałem sobie takie konto komercyjne jakie
wybrałem żeby się tam chronić przed spamem...

--
Ziemek Borowski                 http://faq-bot.usenet.pl/