Re: Internet w Aster-City

Autor: Robert Richard George 'reptile' Wal (reptile_at_cs.net.pl)
Data: Fri 17 Apr 1998 - 22:42:52 MET DST

On 98.04.16 Lech Szychowski pressed the following keys:

> Robert Richard George 'reptile' Wal <reptile_at_cs.net.pl> wrote:
>
> : PPS. Zamiast tak jęczeć zajrzyj sobie w kod tunelowania IP w jądrze takiego
> : Linuksa i pokombinuj jak zrobić tunel w którym dane idą po połączeniu
> : TCP inicjowanym z hosta za maskaradą :) Ja zaglądałem, ale za cienki w
> : te klocki jestem... :((
>
> Jasne, że się da; chodzi o to, po co aż takie hocki-klocki odstawiać :)

Przecież to proste. I Ty i ja wiemy, że brak tego stałego IP dla mnie i dla
Ciebie nie będzie _żadnym_ problemem. Nie spowoduje podniesienia ciśnienia
ani u Ciebie, ani u mnie na okres dłuższy niż kilka minut. Okres potrzebny
poskładanie sobie jako-takiego wejścia z zewnątrz. [1] Albo kilka dni na
przerobienie kodu do tunelowania (dostępnego w źródłach) na chodzący po
połączeniu TCP.

Hocki klocki są po to, żeby firma zarobiła na tych co się nie znają.
PRzecież nie od dzisiaj wiadomo, że za wiedzę trzeba płacić, prawda? Zdaje
się, że za to Tobie płacą w PSE? Tak samo Ci co nie potrzebują cudów, będą
korzystać normalnie, jak Pan Bóg^H^H^HPrezes AC przykazał w umowie. Ci co
chcieliby sobie wystawić serwerek MP3 spod Windowsów zapłacą za stały IP,
albo pójdą do końkurencji, bo taka jest wyraźnie wola AC. Ci co się na tym
znają będą i tak to omijać, albo będą ,,za odpowiednią opłatą'' lub za
przysługę pomagać omijać to innym. Kropka.

Gadzinka

[1] netcat, socket, ,,connection forwarding'' przy użyciu SSH lub bez niego. To
 przyszło mi do głowy w ciągu pierwszej minuty.

--
``Speak while you are spoken to      http://pooh.cs.net.pl/
  but don't pretend you're right''     reptile_at_cs.net.pl