Re: Internet w Aster-City

Autor: Jacek P. Szymanski (jps_at_home.bti.pl)
Data: Thu 16 Apr 1998 - 16:31:31 MET DST

on 14 Apr 1998 20:51:04 GMT, Lech Szychowski wrote:
|: Chyba w ogole nie rozumiesz idei uslugi oferowanej przez AsterCity...
|
|Zdaje się, że zaczynam rozumieć. To jest oferta dla tych, dla których
|Internet to taka ikonka pod Windows? :)

Niezupełnie - ja, jeśli to astercity w końcu będzie to będe tego
połączenia używał tylko "ssh home.bti.pl" - tak jak teraz przez
modem; no czasem jakies ftp - i myślę że wyjdzie mi to taniej niż
modemem...

--
Jacek P. Szymański         | Bad dreams in the night
Network Administrator at   | They told me