Re: Internet w Aster-City

Autor: Darek Pyżanowski (darekp_at_polbox.com)
Data: Tue 14 Apr 1998 - 23:31:44 MET DST

futszak napisał(a) w wiadomości: <3533bb20.1855237_at_news.rubikon.net.pl>...
>Glownym atutem dostepu do Internetu przez CATV jest szybkosc, cena,
>cena i jeszcze raz cena...
>Ludziska i tak sie ciesza z tego, ze nie musza patrzec na zegarek i
>liczic impulsow i sa zadowoleni ze w ogole maja taka mozliwosc.
>
>Dla tych co narzekaja tpsa przygotowala polpak-t :)))

Madrze powiedziane... Jak tak to własnie traktuję... Modem wywaliłem przez
okno z wielką radością, kiedy Aster zapowidziała montaż urządzeń... A jeżeli
tak wam jest potrzebne stałe IP, to później ma to być dostepne ale za
dodatkową opłatą... Tylko nie mam pojęcia jak to zrealizują... Skoro kolegę
Leszka kasa uwiera w portfelu, to może skorzystać ze tej oferty...